2015. augusztus 9., vasárnap

6.fejezet

Apám ingben és farmerben van, mellette pedig egy nő áll. Szőke haja van ami a derekáig ér, egy vörös ruhát visel, bakanccsal. Szépen van kifestve. A hölgy nem más mint Lacey, apám jobb keze, mindenben ha értitek.
- kik ezek? - kérdezi
- A férfi a faterom, a nő Lacey. - mondom
- Ő apád társa? - kérdezi, de már odaérünk így nem tudok válaszolni. Apa egyből megölel. Hiányoztál suttogja. Tudom, hogy így van elvégre az apám, és a lány vagyok. Lacey is megölel. Kérdően néznek Stilesra.
- Apa, Lacey..ő itt Stiles. -mutatok a fiú felé - Stiles ő itt apám, és Lacey. Stiles gyanakodva méregeti apámat, és a szőke nőt. Apu is bizalmatlanul fordul a fiú felé. A fekete hajú srác felé fordulok. megölelem.
- Este Derekéknél. - mondom, és elmegy. Kinyitom a kocsimat, s biccentek felé. beülök vezető ülésre, apa mellém, Lacey hátra. Elindulok Deaton háza felé, útközben nem beszélgetünk, apám jelenlétében megtanultam nem beszélek amíg nem kérdezz engem, elvégre ő az úgy mondd király, ami mi kis elcseszett világunkban. Lacey az ablakon nézz ki, apu az utat nézi, ahogyan én is. Deaton házának felhajtójára bekanyarodok. Vámpír sebességgel megyünk a ház ajtajáig, én bemegyek várom, hogy kövessenek, de elfelejtem hogy őket be kell hívni, így meg is teszem. Deaon nincsen itthon. Leülünk az ebédlő asztalhoz.
- Lana, azért jöttem mert mondanom kell valamit. -  kezdd bele apám
- Hallgatlak.
- Franciaországban van egy vezetőnk, nem viselkedik úgy ahogy kéne, Párizs környékén mostanában túl sok a hulla, és nem csak emberek vannak köztük. Vannak farkasok, és más lények is egyaránt
, neked kell rendet rakni Lana. - jelenti ki
- Most nem mehetek el innen. A Benefactor a nyakunkon van, apa, és megígértem nekik, hogy segítek. - jelentem ki
- Lana, ez nem kérdés volt. Ez a te feladatod, a tanácsban elfoglalt helyed miatt. - mondja
- Akkor lemondok arról a helyről, úgy sem adtok nekem igazat semmiben! - kiabálok már szinte apámmal. És őt sem tudom itt hagyni!
- Azt a nyálas képű seggfejet? Lana, szívem, ez csak egy fiú.
- Ő a társam. - jelentem ki, erre megdöbbenek. Lacey megértően nézz rám, apám pedig hitetlenkedve. Nem hisz, nem akar nekem hinni. azt hiszi ez csak egy kifogás, mert mindketten tudjuk, hogy nem kellemes emlékek kötnek a franciákhoz, és ha tehetem elkerülöm az országot.
- Lana, megcsinálod, és már jöhetsz is vissza. - mondja
- Mindketten tudjuk apa, hogy ez nem fog menni. Én nem térek vissza Franciaországból! - ordítok. A francia klán utál, főleg a párizsi. Alexandré óta ha tehetem nem is megyek oda. Történtek köztem és a francia klán között kibékithetetlen dolgok, vagyis nem maga a klánnak hanem a vezető és köztem. És nem nem szerelmi dolgok.
- Lana, ne legyél ennyire pesszimista. - jelenti ki
- Nem vagyok, ez csak az igazság! És tudod meg is értem Jeant amiért  a halálomat akarja látni. Én is azt akarnám, ha megölné a társamat, a társamat akinek az örök létet adtam, hogy örökre együtt legyünk. - jelentem ki halkan.
- Jean már megszegte egyszer a szabályokat. Most megint megtette, és most vele kell példát szolgáltatni! Őt kell megölnöd.
- Akkor álmában ide is hozhatom! -jelentem ki
- Lana, a vámpírok nem alszanak. - és ez így volt. Bármilyen érvet is hoztam fel, el kell mennem oda. Apám meghalni küld, de nem ismeri be.ó, és soha nem is fogja. Neki csak az fontos, hogy hatalmat kapjon, ha nem is tőlem, de valakitől, és ezt a hatalmat mutogassa. Ő hozta a szabályokat, és vele nem is lehet szembe szállni, különben először a társadat majd téged ölet meg. A saját lányát, küldi ide, van mikor jó apa, de van mikor csapni való.
- Mikor kell mennem? - kérdezem
- Zárj le itt mindent, hisz' az ígéreteket be kell tartani, utána egyből indulj, Lana! Én küldök a francia klánnak egy levelet melyben figyelmeztetem őket. - mondja, ezután azt mondja megvárja a válaszukat, ha önkét lecserélik Jeant maradhatsz, de ha nem mennem kell, ezután Deaton akarja megvárni, de nekem mennem kell., Derekéknél találkozunk, és a vérfarkassal próbálunk ma is beszélni. Elindulok a házból, beszélók a kocsimba, és lassan megyek. Szinte mindenki megelőz, kivéve egy kék jeepet. Stiles az. Gondolom biztos akar lenni benne nem megyek e el. Leparkolok a ház előtt,s beszaladok. Mindenki egy helyben ül a kanapén, s egy barna lányt hallgatnak.. Stiles utánam esik be. Látom az arcukon valami nagy baj történt.
- Mi az? -kérdezem
- MIért jött az apád, Lana? -kérdi Peter
- Semmi közöd hozzá, seggfej. - vettem oda
- Lana, ne titkolózz.
- El kell majd mennem, de még nincsen itt az ideje. - jelentem be
- Tudtok, hogy nem maradsz itt. - jelenti be Scott
- De az apám a halálba küld Scott, olyan vámpírok közzé, akik 300 éve várnak a  pillanatra, hogy megöljenek. - jelentem ki
- De van ennél nagyobb bajunk, a  farkas megszökött, és ezt találtuk őt. - mutat fel, egy kék pikkelyszerű valamit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése